blogowanie i ebiznes

Czy 25 groszy prowizji jest nieważne?!


Blog i zarabianie. Jak zacząć - krok po kroku - Przemysław PufalCzy 25 groszy prowizji jest nieważne? Głupie pytanie! Kto by walczył o klienta, który zostawia w sklepie 25 groszy? Na przykład kupując lizaka. Szkoda czasu i energii.

Otóż oczywiście nie. Nie szkoda ani czasu, ani energii. Klient, który przyszedł do sklepu i dokonał zakupu takiego, jakiego chciał, a także został miło obsłużony, prawdopodobnie powróci do tego sklepu i zrobi większe zakupy. Co oznacza większy zysk dla właściciela. A być może zostanie stałym klientem i będzie przynosił zyski przez wiele lat.

A jak ten przykład ma się do marketingu internetowego? Przed chwilą otrzymałem emaila, że dostaję 25 groszy prowizji za polecenie sprzedaży. W tym przypadku akurat chodzi o książkę, ale z wyprzedaży, z obniżoną ceną, dlatego prowizja jest tak niska. Ucieszyłem się z takiej prowizji jak z każdej innej wyższej.

Dlaczego?

Patrz przykład wyżej. Klient znalazł moją stronę czy bloga, wszedł, znalazł czego szukał i dokonał zakupu. A tym samym jego cookies w tym programie partnerskim zostało przypisane do mnie jako partnera. Wielce prawdopodobne, że ta osoba dokona w sklepie kolejnych zakupów. Jest zadowolonym klientem, albo na przykład choćby dlatego, że otrzyma mailingu od nich wiadomość o kolejnych promocjach. I wtedy znowu ja otrzymam wiadomość o naliczonych prowizjach. Już bez żadnej pracy z mojej strony.

Fajnie? Pewnie, że tak. Dlatego to 25 groszy jest tak samo ważne jak 25 czy 250 zł.

About Przemysław Pufal

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *