Czy 25 groszy prowizji jest nieważne?!


Blog i zarabianie. Jak zacząć - krok po kroku - Przemysław PufalCzy 25 groszy prowizji jest nieważne? Głupie pytanie! Kto by walczył o klienta, który zostawia w sklepie 25 groszy? Na przykład kupując lizaka. Szkoda czasu i energii.

Otóż oczywiście nie. Nie szkoda ani czasu, ani energii. Klient, który przyszedł do sklepu i dokonał zakupu takiego, jakiego chciał, a także został miło obsłużony, prawdopodobnie powróci do tego sklepu i zrobi większe zakupy. Co oznacza większy zysk dla właściciela. A być może zostanie stałym klientem i będzie przynosił zyski przez wiele lat.

A jak ten przykład ma się do marketingu internetowego? Przed chwilą otrzymałem emaila, że dostaję 25 groszy prowizji za polecenie sprzedaży. W tym przypadku akurat chodzi o książkę, ale z wyprzedaży, z obniżoną ceną, dlatego prowizja jest tak niska. Ucieszyłem się z takiej prowizji jak z każdej innej wyższej.

Dlaczego?

Patrz przykład wyżej. Klient znalazł moją stronę czy bloga, wszedł, znalazł czego szukał i dokonał zakupu. A tym samym jego cookies w tym programie partnerskim zostało przypisane do mnie jako partnera. Wielce prawdopodobne, że ta osoba dokona w sklepie kolejnych zakupów. Jest zadowolonym klientem, albo na przykład choćby dlatego, że otrzyma mailingu od nich wiadomość o kolejnych promocjach. I wtedy znowu ja otrzymam wiadomość o naliczonych prowizjach. Już bez żadnej pracy z mojej strony.

Fajnie? Pewnie, że tak. Dlatego to 25 groszy jest tak samo ważne jak 25 czy 250 zł.

NEWSLETTER Zapraszam!



This article was written by Przemysław Pufal.