Darmowe artykuły do przedruku

Artykuły zamieszczane przez Ciebie w serwisach z darmowymi artykułami do pobrania, mogą być doskonałą formą reklamy, darmowej reklamy i darmowym źródłem ruchu na stronę!
Opłaca się przysiąść i napisać dobry artykuł do przedruku. Po napisaniu umieszczasz w wybranym serwisie i… czekasz na rezultaty. Użytkownicy takich serwisów nie tylko czytają artykuły, ale również pobierają je, żeby umieścić na własnych stronach. Oczywiście z Twoim imieniem i nazwiskiem, co wzmacnia Twoją markę, i co ważniejsze, z zawartymi w artykule linkami.

Taki darmowy artykuł to same zalety:
1. Darmowe źródło ruchu na stronę.
2. Budowanie marki, wiarygodności, opinii eksperta.
3. Darmowa reklama.
4. Darmowy link na stronie z wysokim Page Rank.                                                                5. Darmowe pozycjonowanie.

W zależności od serwisu linki, również linki programów partnerskich, możesz zamieszczać zarówno w treści artykułu jak i w jego stopce. W ten sposób można promować wszystko.
Statystyka strony powie Ci prawdę i zobaczysz, że sporo internautów wchodzi na Twoje strony właśnie poprzez linki w lub pod darmowymi artykułami do przedruku.
Oczywiście, aby ktokolwiek wchodził przez linki w artykule musi być on ciekawy, z przyciągającym tytułem i dobrze, poprawnie napisany. Nie da się ukryć, trzeba też trafić w temat. Co nie oznacza, że musisz pisać na temat, który interesuje wszystkich bez wyjątku, bo znalezienie dobrej niszy też da Ci sukces w postaci wielu czytelników.

Oto przykład:

mój artykuł z jednego z serwisów, gdzie nie dokładam nowych treści, był czytany ponad 2 tysiące razy w ciągu 2 lat, czyli ponad 80 razy w ciągu miesiąca. A wiem też z własnych statystyk, że wiele osób wchodziło na linki w nim zawarte. Podobnie jest również z innymi artykułami. Mało? Dużo? Artykuł jest czytany a linki są klikane przynajmniej raz dziennie. Raz napisałem, raz zamieściłem, nic mnie te artykuły nie kosztują, więc uważam, że opłacało się.
Choć można przecież kupić artykuł i zamieszczać go swobodnie gdzie się tylko chce.

Pamiętaj jeszcze o jednej sprawie:

jeśli artykuł, który dajesz do serwisu do przedruku chcesz umieścić również na własnej stronie, to zrób to najpierw, a potem umieść artykuł na obcej stronie. Dlaczego? Może to dmuchanie na zimne, ale Google cały czas walczy z tzw. duplicate content, czyli stronami z taką samą lub bardzo podobną treścią jak na innych stronach. Lepiej, żeby Twój tekst został uznany za tą z oryginalną treścią i najpierw wyszukiwarka ją zaindeksowała. W ten sposób unikniesz nałożenia filtra (bana) na stronę.

NEWSLETTER Zapraszam!