Co jeść a czego nie jeść, aby schudnąć

f2d7c0262060d24142101d7f519ebaa0Okazuje się, że pytanie co jeść a czego nie jeść, aby schudnąć, powinno raczej brzmieć: co i ile jeść, aby schudnąć.

A wszystko przez pewnego nauczyciela z Iowa w USA. Pamiętasz pewnie, jak jeden facet nagrał film dokumentalny o tym jak żywił się w McDonaldzie i strasznie przytył? Otóż wspomniany nauczyciel chciał pokazać swoim uczniom, że to nie niezdrowe jedzenie jest winne masowej otyłości Amerykanów, ale to, że nie potrafią oni w sposób racjonalny ułożyć sobie diety i jej kontrolować. Założył się, że schudnie stołując się przez 90 dni wyłącznie w McDonaldzie. Cisna miał nie spożywać dziennie więcej niż dwa tysiące kalorii i utrzymywać się możliwie blisko dopuszczalnych dziennych limitów dotyczących tłuszczów, cukrów i soli.

Jego jadłospis:

 – śniadanie: dwa McMuffiny z jajkie, miska owsianki i chudego mleka,

– lunch: sałatka,

– obiad: największe hamburgery i lody.

 Do tego przez 45 minut dziennie maszerował.

Wynik eksperymentu: po 90 dniach takiej diety Cisna stracił około 17 kilogramów i spadł mu poziom cholesterolu!

Tak więc jak wynika z tego eksperymentu ważne jest to, ile kalorii się spożywa i czy jesteśmy aktywni fizycznie. I właśnie o tym cały czas tu piszę!

Zobacz jak szybko schudnąć>>> 

 

NEWSLETTER Zapraszam!