Pomoc od polecającego sponsora

Kiedy zwrócić się o pomoc do swojego polecającego, czasami nazywanego też sponsorem? Od razu wyjaśnię, że nie uchylam się od pomocy osobom, które do któregoś z programów partnerskich zapisały się z mojego polecenia. Chcę jednak uczulić Was na problemy z tym związane.

Sporo osób pisze do mnie, że źle trafiło i osoba, z której linku gdzieś się zapisali nie pomaga im, zbywa ich, albo pomaga, ale nic z tego nie rozumieją. I pytają czy im pomogę.

Niestety nie mam na to czasu. Albo wyegzekwuj od sponsora jego pomoc, albo zrezygnuj i nie działaj na jego rzecz. Szczerze? Nie mam też ochoty, żeby pomagać komuś, kogo praca nie będzie przynosiła mi zysków tylko innemu polecającemu. W imię czego mam pracować na kogoś, skoro mogę na siebie, prawda? Chcesz mojej pomocy – rejestruj się z moich linków partnerskich.

Co jakiś czas zgłaszają się do mnie osoby, które zarejestrowały się z moich linków polecających i chcą pomocy w różnych sprawach związanych z techniczną stroną programów partnerskich. Oczywiście mogę pomóc, gdy coś sprawia jakiś problem, ale niestety nie pomogę, gdy ktoś prosi o informacje, które:

– są dostępne w panelu partnera, regulaminie programu,

– lub w wyjaśnieniach prowadzących program partnerskich,

– dostępne powszechnie w internecie.

Nie mam tyle czasu, żeby tłumaczyć to, co można po prostu znaleźć w każdej chwili w necie. Czytajcie regulaminy programów partnerskich, wszelkie F.A.Q., zgłaszajcie się do opiekunów, których sporo programów ma. Szczególnie jeśli chodzi o kwestie techniczne, korzystanie z programów itd. Dopiero potem, gdy rzeczywiście jakiejś informacji nie można znaleźć, walcie do ludzi, z których linków się rejestrowaliście. Pójście na łatwiznę i napisanie od razu do sponsora mówi również sporo o Was.

Czyli co, powiecie, w ogóle nie zgłaszać się o pomoc do kogoś, na kogo będę pracować w II poziomie? Nie, tego nie powiedziałem. Weźcie jednak pod uwagę powyższe uwagi i proście o pomoc, gdy nie uzyskacie jej od prowadzących program partnerski i gdy nie znaleźliście jej w necie. A jak już się zgłosicie, to pytajcie o doświadczenia sponsora z danym programem, jak on go promuje, jak w nim zarabia, co sprawia trudności, a czym można sobie pomóc.

Nie zaszkodzi również zapytać czy pomoże, a jeśli tak, to w jakim zakresie. I przyda się również trochę cierpliwości, bo nie zawsze polecający mają czas i możliwości, żeby pomóc od razu.

Marudzę? Zapewniam Was, że podzielicie moje zdanie od razu po tym, gdy zgłosi się do Was, jako polecających, osoba niecierpliwa, która nie przeczytała regulaminu programu, nie nauczyła się korzystać z panelu partnera i na dodatek zarejestrowała się pod kimś innym 🙂 

 

NEWSLETTER Zapraszam!



This article was written by Przemysław Pufal.