Produkty w programach partnerskich i MLM

Produkty w programach partnerskich i MLM czasami wzbudzają dyskusje, ponieważ ludzie zastanawiają się czy polecać dany produkt, czy ma on szansę na sprzedanie się, czy uda się przekonać innych, że można na nim zarobić.

Z pewnością produkt jest ważny. Produkt to jedno z kryterium wyboru programu partnerskiego czy MLM, bierzemy go pod uwagę, gdy zastanawiamy się z jaką firmą będziemy współpracować.

Myśląc o produkcie, zastanawiamy się jak będziemy go polecać i promować. Jednak gdy otrzymujemy od firmy system do promocji i zarabiania, ten problem mamy z głowy. Wiemy jak, za pomocą czego, wystarczy wziąć się do roboty. A gdy nie ma systemu, tylko po prostu promujemy jakieś produkty, trzeba wziąć pod uwagę czy są one poszukiwane, czy będą na nie chętni, czy są na tyle atrakcyjne, że faktycznie ktoś się nimi zainteresuje.

Często mówi się o tym, że produkt, który się poleca, należy znać a najlepiej z niego korzystać. Szczególnie, choć nie tylko, odnosi się to do produktów zużywalnych albo usług, ale jeśli promujesz książki, to warto również o nich coś wiedzieć, jeśli nawet nie kupić i przeczytać (choć wszystkich się oczywiście nie da).

Osobną kwestią jest nasza etyka, bo jeśli wiemy, że konkretny produkt jest do d…, albo niskiej jakości, albo nie działa zgodnie z opisem i tak dalej, to, cóż, chyba nie warto wprowadzać ludzi w błąd i rujnować sobie reputacji, prawda?

Niektórzy twierdzą, że produkt jest nieważny, bo system promocji firmy działa i czegokolwiek by nie sprzedawali, to i tak są w stanie ludziom to wcisnąć. Pewnie, wszystko można sprzedać, ale czy długofalowo będzie Ci się to opłacać? Nad tym trzeba się zastanowić…

Z drugiej strony, jeśli masz propozycję współpracy do firmy, która ma świetny produkt, ale widać, że nie umie go sprzedawać i Ciebie też tego nie nauczy, to również współpraca z nią nie przyniesie Ci efektów.

Szukaj więc firmy z dobrymi produktami i dobrym marketingiem i systemem sprzedażowym.

NEWSLETTER Zapraszam!