Soki a dieta

f2d7c0262060d24142101d7f519ebaa0Soki a dieta to wbrew pozorom złożony problem. Na przykład nieduża 250 ml szklanka soku z pomarańczy to ok. 300 kcal. Tak więc raczej należy pamiętać o tym, że sok to również kalorie. W sokach ponad 90% energii pochodzi z cukrów prostych, które są podstawowym źródłem energii, a nadmiar jest odkładany. To może być spory problem dla osób, które tych soków piją dużo.

Jest jeszcze jeden problem związany z sokami. Z pewnością z własnego doświadczenia wiesz, że sok sokowi nierówny. Ważne jest nie to, że produkt nazywa się sok, ale co jest napisane na jego opakowaniu. Część z „soków” to woda z cukrem. Porównuj czy są to jak najbardziej naturalne soki, bo całkowicie naturalne to chyba są jak się samemu zrobiJ

Pij więc soki prawdziwe, ale nie przesadzaj z ilością.

Zobacz: Jak szybko schudnąć>>>

NEWSLETTER Zapraszam!



  • Dzisiaj kupując w sklepie soki i czytając etykietę można dowiedzieć się z czego jest on zrobiony. Zazwyczaj jest tam mniej niż 50% prawdziwego soki, a reszta to dodatki. To co mogę polecić to chyba soki z tymbarka, najbardziej mi przypasowały.

    Jednak nie należy zapominać, że ciało człowiek to 60% woda i tego składnika najwięcej powinniśmy pić 🙂

    • Przemysław Pufal

      Trzeba czytać etykiety. Przed chwilą słyszałem w Trójce jak to kobieta kupiła w jakiejś sieci ser. Miał być kozi zdaje się, ale w domu z etykiety wyczytała, że jest… z krowiego mleka. Ale kosztował jak kozi…