GetResponse=autoresponder+program partnerski>>>
- Zyskaj renomę zaufanego eksperta. Ludzie szukają w sieci informacji i będą liczyli na to, że eksperci w danej dziedzinie będą im ich dostarczali. Co tydzień (lub w innym, wybranym przez siebie przedziale czasu) masz okazję wzmocnić swoją pozycję i wykorzystać to, co przełoży się na wzmocnienie twojej marki.
- Twórz więzi z ludźmi, znajdującymi się na twojej liście. Powszechnie wiadomo, że ludzie kupują produkty od osób, które lubią. Korzystając z ezinów i łącząc się z czytelnikami w ich domach, możesz wytworzyć więź polegającą na znajomości i zaufaniu. Koniecznie dziel się informacjami o sobie i swojej firmie w każdym wydaniu. Mogą to być anegdoty, wydarzenia lub informacje o pracownikach.
- Bądź w kontakcie z potencjalnymi i aktualnymi klientami. Zastanów się, czy nie lepiej byłoby prowadzić dwa eziny: jeden dla potencjalnych, a drugi dla obecnych klientów – każda grupa oczekuje innych informacji. To świetny sposób na informowanie czytelników o cotygodniowych akcjach specjalnych lub zbliżających się premierach produktów oraz na oferowanie nowych artykułów, opinii klientów i linków do zaktualizowanych stron pomocy, blogów i stron startowych.
- Kieruj czytelników na swoją stronę lub bloga. Jak wspomniano w punkcie trzecim, pamiętaj zwracać uwagę na nowe artykuły na blogu i inne zmiany na swojej stronie, aby linkować bezpośrednio na te strony. Przypominaj czytelnikom o sieciowym archiwum swoich newsletterów. Promuj specjalne akcje sprzedażowe (może kupony rabatowe tylko dla subskrybentów), podając bezpośredni link do strony sprzedażowej. Korzystaj z linków, by zmieniać eziny i newslettery w ‘cichych sprzedawców’ – kierujących czytelników na twoją stronę i budujących listy przez 24 godziny na dobę.
- Buduj zawartość swojej strony. Uczyń nawyk z dodawania ezinów i newsletterów do działu archiwum na swojej stronie. Ma to kilka ważnych zalet:
- Odwiedzający mogą przeczytać jedno lub dwa wydania twojego ezinu i zdecydować, czy są zainteresowani. Pomoże to zwiększyć ilość subskrybentów i potencjalną sprzedaż.
- Jeśli zoptymalizujesz rozmieszczenie artykułów, twoja strona stanie się nie tylko bardziej interesująca, możesz też zyskać czytelników z wyszukiwarek.

- Zdobywaj informacje zwrotne od czytelników. Upewnij się, że jesteś w stałym kontakcie z potencjalnymi i aktualnymi klientami. Proś ich, aby wypowiadali się i komentowali twoje artykuły i oferty. Przeprowadzaj badania i ankiety. Umieść w swoim ezinie kolumnę ‘Listy do prowadzącego’. Informacje zwrotne pozwalają ci dopracować wiadomości, ulepszyć marketing i rozszerzyć ofertę produktów. Są też świetne przy budowie relacji z klientem!
- Rozwijaj produkt informacyjny. Jeśli dostarczasz newsletter raz w tygodniu i załączasz w nim dwa artykuły, pod koniec roku będziesz miał w swoim portfolio 104 wiarygodne artykuły! Wybierz najlepsze z najlepszych i stwórz z nich premiowego ebooka, oferowanego za zarejestrowanie się, umieść je na stronie do pobrania (i tym samym powiększ swoją listę) lub sprzedaj w formacie PDF!
- Rozwijaj swoją listę mailingową. Niech subskrybenci twojego ezinu pracują dla ciebie. Koniecznie przypominaj im, że mogą przesyłać twój newsletter do swoich znajomych. Ważne jest też dostarczanie informacji o tym, jak się zapisać, osobom, które otrzymały twój ezin pocztą pantoflową. Prosta linijka głosząca ‘Pobierz własny egzemplarz XXXXXX’ z linkiem do strony, na której można się zapisać, to wszystko, czego potrzebujesz!
- Zbieraj dane demograficzne. Oferując ankiety, formularze zwrotne i raporty specjalistyczne możesz zyskać cenne dane na temat swoich klientów i potencjalnych klientów. Dowiedz się, co ich interesuje, jakiej obsługi sobie życzą i czego oczekują. Upewnij się, że do ciebie wrócą!
- Oszczędzaj pieniądze! Wszystkie powyższe zalety prowadzenia ezinu są darmowe lub prawie darmowe. Niewielki koszt świetnego systemu do publikacji ezinów jest niczym w porównaniu z kosztem broszur, ulotek, wizytówek, reklam, poczty, płatności-za-kliknięcie i innych sposobów promocji. Co więcej, koszty te wzrastają wraz z ilością klientów! A ponieważ twój newsletter jest dostarczany przez internet, twoja lista może być tak duża, jak zechcesz, a ty nie musisz się martwić o dodatkowe koszty. Co najważniejsze – udowodniono, że email marketing to najbardziej efektywne rozwiązanie marketingowe dla takich firm, jak twoja!
GetResponse=autoresponder+program partnerski>>>