Czym właściwie są programy partnerskie? Część III

Trzecia część rozbierania definicji programów partnerskich pochodzącej z Wikipedii.

„Programy partnerskie wykorzystywane są nie tylko przez małe i średnie sklepy, którym zależy przede wszystkim na zdobywaniu popularności w sieci. Z tego typu narzędzi korzystają również firmy, które mają dominującą pozycję na rynku.:

Oglądaj, słuchaj, ćwicz - zdobywaj nowe umiejętności online

To prawda, programy partnerskie są wdrażane przez firmy różnej wielkości. Niezależnie od wielkości stosują one dwie metody wdrażania pp. Można wdrożyć i obsługiwać program partnerski samodzielnie, przez dział firmy. Można również zlecić to zewnętrznej firmie, która zrobi to za nich. Nie zajmują się one tylko jednym pp, ale wdrażają i obsługują kilka, kilkanaście czy kilkadziesiąt programów. Wygodne jest to dla partnerów, którzy rozliczają się wtedy z jedną firmą, mogą mieć wszystkie informacje i narzędzia w jednym panelu partnerskim nie w kilku czy kilkunastu.

„Partycypowanie w programie partnerskim jest rodzajem telepracy.” Tak, ponieważ pracujemy na odległość. Nie musimy mieć biura, służbowego samochodu, a jedynie dostęp do komputera i pomysłowość w zarabianiu w programach partnerskich.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *