Niedawno dotarła informacja, że coraz więcej reklam telewizyjnych odsyła widzów do internetu. I ja się wcale nie dziwię, ponieważ telewizja traci ludzi na rzecz internetu, tym bardziej, że można jednocześnie już i oglądać TV i surfować (czy jeszcze ktoś oprócz mnie używa tego słowa?!). Inna przyczyna jest taka, że „złowić” klienta jest w sieci łatwiej. Chodzi mi o zagadnienia techniczne, można łatwiej sprawdzić skuteczność reklamy, dać prezent – zachętę, nakłonić do działania i to natychmiastowego, np. złożenia wniosku o kredyt. A ze zwykłą telewizją jest tak, że ktoś ogląda spot reklamowy i albo zareaguje albo nie. Internet daje po prostu więcej możliwości. Choć wiadomo, że już niedługo będzie można w telepudle klikać na aktywne elementy spotów reklamowych.
Po co o tym piszę? Żeby przekonać Cię do działania w internecie. Na szczęście całe nasze życie nie jest w sieci, ale biznes można tu robić. Jak i gdzie? Cały czas Ci to podpowiadam.

Ale pamiętaj: internet rządzi!