Marketing automation, czyli automatyczne pozycjonowanie i reklamowanie

Reklama i pozycjonowanie sprawiają dużo trudności osobom, które nie zajmują się tym zawodowo, początkującym, a nawet profesjonalistom, bo trzeba ogarnąć naprawdę dużo spraw i nauczyć się mnóstwa rzeczy.

Ale ludzie są pomysłowi i wymyślili coś takiego jak marketing automation, czyli możliwość automatycznego pozycjonowania i reklamowania blogów, stron, sklepów, portali. I na szczęście po polsku takie rozwiązanie również jest dostępne. 

W jednym miejscu, na jednej stronie i jednym koncie mam SEO, Adwords, Copywriting, Content Marketing, Moduł dla e-commerce, analiza strony i konkurentów i baza wiedzy. Kilka funkcji i narzędzi: tryb LongTail, czyli pozycjonowanie fraz z “długiego ogona” sklepów internetowych, portali, bezpłatne narzędzia SEO (monitoring pozycji w Google, system rekomendacji, checklista SEO, dobór fraz kluczowych, analiza konkurencji). Mogę to stosować dla swojego bloga, strony, sklepu, portalu. Oczywiście nie muszę korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji. Dzięki tym narzędziom mogę promować i pozycjonować swoje strony i kontrolować wyniki. Zobacz narzędzia>>>

Wszystko to jest łatwe w obsłudze, zresztą w razie czego są poradniki i podpowiedzi. Panel jest intuicyjny w obsłudze, nie miałem żadnych problemów z korzystaniem. Na pewno oszczędzam czas przeznaczony na wszelkie działania związane z marketingiem. I z pewnością pieniądze, bo reklamowanie i pozycjonowanie bloga czy strony metodą prób i błędów zawsze jest drogie. A tu mam gotowe rozwiązania.

Do tego jest baza wiedzy i pomoc specjalistów, którzy sami z siebie, jak się przekonałem, potrafią podpowiadać lepsze rozwiązania! Mi się to podoba, bo nie muszę się na wszystkim znać, denerwować się tym, czego nie umiem zrobić, szukać wiadomości i uczyć się nowych umiejętności. Można skupić się na przygotowywaniu treści na bloga czy stronę, a pozycjonowanie i reklamą zautomatyzować.

I jeszcze przypomnienie. Części osób prowadzących blogi wydaje się, że nie muszą ich reklamować i pozycjonować. To znaczy nie trzeba tego robić, ale jeśli ktoś poważnie traktuje swoje blogowanie, a na dodatek chce na nim zarabiać, to z pewnością potrzebuje jak najwięcej odwiedzających. A nie zwiększy się ich liczby bez pozycjonowania i reklamy, wiedzą to doskonale właściciele sklepów, portali i różnych stron. Zobacz i przetestuj>>>

Dodaj komentarz

error: Content is protected !!
%d bloggers like this: