Dlaczego ludzie wypisują się z Twojej listy mailingowej?
Najprostsza odpowiedź, to taka, że mogą:) Ale poważnie patrząc na sprawę można wyodrębnić następujące powody:
1. Zapisali się z ciekawości i trochę przypadkowo.
Zdarza się, a przypadkowy czytelnik i tak nie skorzysta z Twoich ofert.
2. Temat ich nie interesuje.
Być może zapisują się, źle go zrozumieli, albo nie wiedzieli do końca o co chodzi, bo był źle sformułowany.
3. Nie dostali tego co obiecałeś albo czego się spodziewali.
Być może nie spełniłeś swoich obietnic wypisanych w formularzu zapisu albo spodziewali się faktycznie czego innego.
4. Uważają, że wysyłasz za dużo wiadomości.
Mają prawo. Możesz uprzedzić takie rezygnacje zamieszczając w polityce prywatności ile wiadomości na przykład tygodniowo będziesz wysyłać.
5. Uważają, że wiadomości nic im nie dają, że nie odnoszą z ich czytania żadnych korzyści.
Możesz się starać, ale wszystkim nie dogodzisz. Ale mają prawo tak stwierdzić.
6. Uważają, że forma graficzna wiadomości utrudnia ich odczytywanie.
Być może wysyłasz wiadomości nie sformatowane – brak podziału na akapity, śródtytuły, itd., pisane małą albo męczącą oczy czcionką.
7. Odebrali bonusy i materiały darmowe, nic więcej ich nie interesuje.
Może Twoje kolejne po wysłaniu prezentów wiadomości nie były ciekawe, lub w ogóle na nie nie zaczekają.
8. Uważają, że nie masz prawa wysyłać do nich ofert i reklam, choć masz to zapisane w polityce prywatności.

Nic na to nie poradzisz, choć większość internautów już wie, że oferty i reklamy się pojawią.
9. Wprost brak możliwości wypisania się z listy lub ciężko to zrobić.
Z czystej przekory, a czasami z niepokoju lub dla ukarania właściciela newslettera, który łamie prawo nie dając możliwości wypisania się.
10. Przestali Cię lubić.
Pogódź się z tym, że nie każdy musi każdego lubić. Również Ciebie.
11. Zmiana adresu e-mail.
Zdarza się, że ktoś nie wie gdzie zapisał się na Twoją listę i zmieniając swój email wypisuje się. Nie wiadomo po co, bo jeśli email jest zlikwidowany to wiadomości i tak nie dojdą.
12. Nie mają czasu na czytanie wiadomości.
Kolejna sytuacja, w której nic nie zaradzisz.
13. Podpatrzyli już co, jak, kiedy wysyłasz i wystarczająco się nauczyli.
Ja też tak robię:)
14. „Bo jesteś debilem” – cytat.
Parę razy zdarzyło mi się dostać takie lub podobne uzasadnienie wypisu z listy. Oczywiście wolałbym jakąś merytoryczną dyskusję i argumenty, ale może i ten jest prawdziwy?
15. Bo nie wiedzą, że się zapisali.
Takie informacje również parę razy otrzymałem. Jak to możliwe, że nie wiedzą, że zapisują się na listę a zapis ten trzeba potwierdzić klikając w link w wiadomości? Nie wiem.
Wypisywanie się z listy mailingowej to normalna sprawa, musisz się do niej przyzwyczaić, chyba, że będą to masowe wypisy. W takie kryzysowej sytuacji szybko reaguj!
ZACZNIJ ZARABIAĆ: