Skończyli się klienci i partnerzy? To tylko złudzenie i zaraz Ci to udowodnię.
Obojętnie czy masz własny sklep internetowy czy działasz w programach partnerskich czy też w MLM, to w pewnym momencie może Ci się wydawać, że skończyli się klienci i partnerzy. Byli a teraz nie ma! To tylko złudzenie. Problemem nie jest brak klientów i osób chętnych do współpracy, ale raczej problem z dotarciem do nich i ewentualnie przekonaniem do produktu czy współpracy.
A oto przyczyny, z powodu których wciąż możesz liczyć na nowych klientów i współpracowników:
1. Popularne powiedzenie mówi, że każdego dnia rodzą się nowi klienci. I jest to prawda, choć oczywiście nie tylko dosłownie (rodzą się dzieci, które kiedyś będą konsumentami), ale również dlatego, że poprawiając swoją skuteczność docierasz do coraz to nowych grup ludzi zainteresowanych Twoim produktem lub współpracą. Tylko trzeba umieć do nich docierać, wiedzieć gdzie ich znaleźć i czym przekonać.

2. Wciąż są nowi chętni również dlatego, że codziennie jakaś grupa ludzi postanawia zaspokoić swój nowe potrzeby: kupienia czegoś, zarobienia pieniędzy. To jest właśnie Twoja szansa, bo możesz ich zdobyć przed swoją konkurencją.
3. Niedoszli klienci i współpracownicy mogą stać się jednak Twoimi aktualnymi klientami i współpracownikami. Znają Ciebie, Twoją ofertę, ale z różnych powodów do tej pory nie skorzystali. A teraz jednak chcą. Stać się tak może z różnych powodów: masz w końcu produkt, który ich zainteresował, proponujesz biznes, który im przypasował, poznali Cię lepiej i wiedzą, że mogą Ci zaufać albo po prostu teraz mają pieniądze na zakup a wcześniej nie mieli.
Nie wpadaj więc w panikę, gdy zauważysz, że masz mniej klientów albo mało osób, chce z Tobą współpracować. Reaguj spokojnie, wiedząc, to co napisałem, że klienci są, że osoby chętne do przyłączenia się do Twoich biznesów istnieją. Opracuj plan dotarcia do nich i działaj!