Taka mała podpowiedź jak można efektywnie wykorzystywać fakt uczestnictwa w programach partnerskich.
Po zapisaniu się do nowego programu partnerskiego, oprócz zapoznania się z kontem partnera, zasadami, tworzeniem linków partnerskich i wszystkimi innymi niezbędnymi informacjami, zapisz się na newsletter sklepu czy firmy prowadzającej ten program.
Zapisz się jako zwykły klient. Po pierwsze będziesz wiedział co sklep robi i w jaki sposób promuje produkty. Możesz więc w ten sposób znaleźć inspiracją do swoich działań promocyjnych w ramach programu partnerskiego. Po drugie zdarza się, że klienci o różnych promocjach i nowościach są informowani wcześniej, niż partnerzy. A więc dostając informacje wcześniej, masz możliwość podjęcia działań wcześniej, niż inni partnerzy. A to oznacza, że możesz zdobyć nowych klientów przed nimi. A to oznacza, wiadomo, prowizje 🙂
Tak więc nawet jeśli tylko chcesz przetestować jakiś program partnerski, zapisz się od razu na newsletter jak klient, bo to może Ci dać przewagę i inspiracje do podejmowania działań.
Warto stworzyć sobie zupełnie nową skrzynkę na której zbiera się newslettery – wtedy poznajemy firmy od środka, ich marketing, podejście do klienta. Poza tym możemy zawsze znaleźć inspirację 😀
No tak, to jest ważnie. Wtedy można dostawać dużo informacji o nowinkach w firmie.
Zgadza się. A kto chce zarabiać, musi trzymać rękę na pulsie!